:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Segmen Hidup Aku Indah

Assalamualaikum !

http://faraheffa.blogspot.com/2013/11/segmen-hidup-aku-indah.html




start to story !



Untuk seketika cuma , aku merindukan mereka yang telah menjadi sahabatku setelah sekian lama !

mereka yang telah bertakhta di hatiku ini. mereka yang selalu menceriakan hariku !

entah mengapa , hati ini terdetik untuk kembali bersama mereka dengan lebih lama ! mereka yang sering

sahaja mengajar dan mendidikku andai aku dalam kekhilafan .

merekalah sahabatku !


Alia , Hs , Atin , Syara ! nama-nama ini sering meniti di dalam benak fikiranku. acapkali aku sendiriran ,

bayang mereka akan selalu hadir untuk membuatkan aku senyum seorang diri.







kami berkongsi suka duka bersama walaupun sudah memang lumrahnya, pertengkaran kecil sering

mewarnai

hidup kami dan kami akan kembali bersatu. kami bersatu dalam kesatuan yang menyatukan hati kami demi

yang MAHA SATU !





kami juga berkongsi hobi yang sama iaitu ping-pong . tanpa kami sedari semuanya mempunyai kelebihan

masing-masing . teknik yang berbeza. kami bersaing secara sihat walaupun kadangkala saingan itu

membuatkan air mataku sering tumpah. namun , mereka tetap memberi semangat kepadaku agar aku terus

berusaha !



SAHA ! mungkin nama ii tidak seindah nama kumpulan lain . tapi kami berbangga kerana sampai sekarang

SAHA masih mesra seperti dahulu. andai kata kami terpisah . ia tidak akan bubar buat selamanya .




dan akhirnya , kami akan tetap menjadi sahabat sampai bila-bila . INSYAALLAH . aku sayang mereka ! 

maafkan aku andai aku sering menyakiti hatimu .. semoga tali persahabatan ini tetap kukuh till jannah ! 

;)





at last , aku terus berharap agar wajah ini akan terus menjadi wajah yang sentiasa hadir dalam suka atau 

duka ! Syara , Atin , ALia ! sayang kamuu ! :*

No comments: