:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Jualan Murahh ! :)

Assalammualaikum !

haii ! lama aih xupdate blog ! okayy fine. bukan ada org nak baca pun ! Astagfirullah ~ tujuan aku update blog ni ialah ...

aku nak jual buku kat hampaa ! tapi xtau la berminat ke takk ! aku xpaksa pun. just idea dari kakak . so , aku amik kesempatan nak promote kat blog ! :')

buku genre novel islamik. best gakk la. aku bagi kurang dari harga asal dia. ni buku diaa :






Tajuk : Dingin Salju Wisconsin
Penulis : Nurulsham Saidin
Harga : RM 18.00









Tajuk : Budak U
Penulis : Khairy Tajudin
Harga : RM 12.00



Tajuk : Back To Campus 
Penulis : Khairy Tajudin
Harga : RM 12.00 







Tajuk : Kumpulan Cerpen Kalimah Cinta
Penulis : Thoyba Mursyidah
Harga : RM 9.00











Actually , buku ni dah dibalut kemas oleh kakak aku ! hekhekk !:) okayy ! sapaII yg berminat nak tanya atau apa ka ?
just pm aku dkt fb Hs Green . andd nie no phone aku utk sebarang pertanyaan 
017-5932456 ..

p/s : Sorry buat akakII blogger yg lebih tua atas penggunaan 'AKU ' itu ! dah terbiasa cakap sorangII. hekhekk !

No comments: