:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Happy Birthday ;)

Assalammualaikum !

25/03/2015

HapPy BiRthDay HANIS ANIFAH ..
Ehh. silap orang pulak.
saya muda lagi okayy. ;) Abaikan .

HaPpy BiRthDay HARIS FATHI
budak ngada tu laa.
Haha. Dah la ngada , dah tua pulak tuu .
Wekwekk.

Okay okayy. Malam tadi aku wish kat dia, dalam pukul 12 camtu laa. Aku ingat aku paling awai wish kat dia. Rupa-rupanya ada yg lgi awai. DIGI yg wish dulu kat dia ?! errr -,-" kalot ja. Tampaq satg haaa.

Haha. aku wish macam2 kat dia. Agak panjang la gak wish aku and aku dah tau dah dia mesti terharu gilaa. Reyau habih malam tu .. Wekwek.

Okay . Dia , sorry eh kalau org ni menyusahkan dia. Org sedaq la org ni sapa kann. Aceceh ! Dia selalu sabaq dengan perangai gedik , gegeh ntah apa2 org ni. T,T

Sorry la org takdak hadiah nak bagi kat dia. Sorry sangat2. Tapi , masa besday org. dia WAJIB bagi hadiah mai hantaq kat rumah org ! WAJIB kayy. xD

Hmm .. nak kata apa lagi eh ? Tadak apa la kot. satg kalau org wish byk2 , ayaq mata turun pulak. Haha. Teringin gila nak tgok dia nangis baca wish org. Mesti lawak gilaa .

 Ahaha. Okay la okay la. HAPPY BIRTHDAY AWAK. Thanks for everything. >.<


 

 

No comments: