:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Sadness on me..




ASSALAMUALAIKUM..
Lama x tulis kat blog nie.. kalau aku tulis pun bkn hampa nk bc. ya ya ya aku x
famous kn.. x mcm hampa.. kdg2 aku sedih jgk..

kdg2 kita di atas.. kdg2 kita di bwh. mmg lumrah lha... tp  hakikatnya hanya ALLAH
saja yg tahu apa yg kita rsakn..



sayangg adek..

Mcm aku, kalau cuti sekolah bgn tido kena mrh.. buat apa2 kena mrh.. aku sedih
sgt.. tp semua kat rmh aku x pernah tau... aku hnya cerita skt2 ja dkt my little brother
Azfar Hadi.. memng dia x tahu apa2 tp jauh di sudut hati aku.. dia faham perasaan aku.
dia tahu aku sedng menangis..

memng.. memang hati aku sering menangis.. aku x pernah berasa bahagia.. aku tension sgt..
then.. bila aku kat skolah aku jd tenang... kwn aku x mrh pun aku mmcm tuu..

aku sedih sgt... stiap kali aku ingin menangis. aku tau aku x sepandai kwn2 kat sekolah aku..
aku x sepandai SYARA, FATIN FATINI and ALIA..

depa pndai. aku??? mampukh aku menjd sepndai depa.. YA ALLAH KUATKANLAH
HATIKU DALAM MENEMPUHI CABARAN YANG MENDATANG..

aku hnya mampu berdoa.. itu sjalha yg aku mampu buat.. yg pasti.. aku sedih dalam gembira.
aku menangis dalam ketawa..

just FAKE of smile...

aku berharap agar cahaya akn bersinar jua..


No comments: