:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Aku Bukan Gagal Tapi Aku Belum Berjaya

Assalamualaikum..
kalau tgk gmbr atas tu mesti korang dpt cam... apa perasaan aku ken..
yayayay... sedih..
sbb result fomatif aku teruk.. bkn truk sgt... oke.. just math..


aku memang x expert math...
asal ujian ja.. math aku dpt D..

mmg lha x fail.. kalau mcm tu ja selalu, mcm mana nk dpt 9A..
kwn aku suma pndai2 ken???
aku nk jd mcm dpa...
i just wanna be like  them..
wanna be clever like them...

td pun aku nangis dlm kelas.. pastu Mass pujuk aku.. Syam, Fatien, Wahida ngn
Atin pun pujuk jgk..
aku nangis gila terok.. smpai tersedu2...x tau lha pasaipa.. aku sedih sgt..
Mass meningkat... aku???

tp aku yakin suatu hr nanti aku akn buktikn yg aku boleh berjaya..
aku x gagal tp aku belum berjaya...
aku nk usaha sngguh2...

YA ALLAH BERIKANLAH AKU KEKUATAN DLM MENEMPUHI 
DUGAAN-MU YA ALLAH...
 amiin...





okelha... air mata mengalir lg...
wassalam...


No comments: