:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Bad Day With Accident...

Assalammualaikum...

aku ada nk citer nieh..
sedih campur lawak..(kahkahkah) gelak lha sikitttt

kelmarin ms nk balik dr sekolah tue.. km ( aku ngn syara)
lalu dpn pejabat peladang kowt..

pastu aku nmpak ade keta nk keluar..
aku pikirkn dia nmpak lha km yg comey nieh tgh kayuh beskal...
rupanya.. HAMPEHHH!!!

dia x nmpak lngsung...
dia x tgk dkt aku ngn syara...
sbb apa.. sbb km melawan arus soo???

PADAN LHA MUKA!!!
sapa suh lwn arusss...

pastu dia pun langgar aku...
aku jatuh terlentang..
bgaikan mimpi ohh...

aku yg kena lnggar tp syara pun jatoh..
apasal...

km kn sejiwa.. so kna jatoh pun sekali lha..
huhuuhuh..


Malunyaa..huhu


malu cmporr sakit
pastu ms dia reverse blik.. dia tarik dgn beskal aku sekali...

aku pun kelam kabut lha
keluarkn kaki aku..
satgi termsuk dlm keta..
x beraya lha aku...

tp yg paling aku terpakuu..
bila keluarnya pemandu tueh..
perghhh..smart beb..

syara lglha terpana...
tahan malu lha ms tue..
dia nk bwk km pegi klinik tp
km tolak sbb bkn berdrh pun...

cian dia bumper dia terkeluar..
sorry bang, salah km...
oh no.. aku x nk jmpa dia lps nie..
JANGAN!!!!

ramai duk tgk km.. malu beb..
x pa.. takdirrr.
tulah aku GEDIK sgt kat sekolah
duk gelak apa tah..


MORAL FROM MY STORY MORRY
Kita jgn terlalu seronok.. disebalik kegembiraan kite..
nanti kita akn menangis jgkkk..(mcm akuu)
lg satu jgn lalai dr ingat Allah..
aku selalu ingat benda nieh..
tp jd jgk.
x pa lha aku redhaa...
memng naseb aku kennn..




No comments: