:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

praise to Allah..





Assalammualaikum..
Alhamdulilah.. aku berjaya.. bkn nya straight A whatever tue.. aku dpt 5a4b..
aku xdpt pun ever 6a or 7a mcm syara..
 yg penting aku dah buktikn kat mama.. mmg lha aku x dpt mcm kakak 7a2b..
tp aku ttp bangga sbb aku antara yg naik ats pentas tue..
yg mengambil result sambil air mata mengalir.. wahh!!
seriously..aku mmg xcya..
bayanglha percubaan 2a..xdak a.. ada yg failed..
mmg aku bersyukur sgt. even x seterer org len.. aku bangga dgn aku nie
cikgu umum yg 5a dulu dn aku nama yg first cikgu pnggil
mmg xsngka gila. aku nangis terus aa.. mmg aku xsngka gila
otak bodo cam aku nie bleh dpt 5a..
lg sekali aku bersyukur sgt.. huhu :'D
Atin- 7a1b1d
Syara-7a1b1c
Hanis-5a4b
Alia-3a.. aku syg kwn aku.. :*



anyway CONGRATE TO ME..
even just 5a ken.. huhu

No comments: