:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Feeling Sastera :*

Assalamualaikum..
Bakal novelis.. In Shaa Allah
Today, i would like to share my karya.. Hoho :0.. acctually, i'm not good in this bidang.. yeah!! i'm just try to be a novelis.. nanti, bila2 aku ada masa, aku bg hampa baca novel aku ( cehhh!) *bajet mcm ada org baca*

okey lah.. kita continue aku punya 'karya'..


basikal kesayangan yg telah diambil org :'0
 KAYUH
Kayuh...
Aku melangkah ke hadapan,
Aku terus maju tanpa menoleh,
Semangatku sekuat angin yang menyapa muka,
Azamku seteguh konkrit bangunan tinggi.
Kayuh...
Aku masih lagi mengayuh,
Puncak kejayaan belum ku jejaki,
Aku tabah menghadapi ujian,
Walau rintangan datang menerpa.
Kayuh...
Aku terus berusaha dan berusaha,
Hanya sedikit sahaja untuk tiba,
Untuk tiba ke puncak jaya,
Selamat tinggal masa silam,
Aku telah mengubah keadaan,
Aku bersyukur dengan nikmat-Mu Tuhan,
Aku akan terus mengayuh.

Amacam?? smart x?? ok xbest! asalnya ide kawan aku. Syarafana. tp aku olah skit lah.. bg sedap skit. sapa yg kenal aku. dia tau lah pasaipa aku tulis sajak nie.. nie mengisahkan hidup aku dan syara.. kami pegi skolah mmg kayuh basikal. tak mcm org lain. naik motor, mak ayh antar.. kami??


kami gembira hidup mcm nie. sbb kami boleh menikmati alam ciptaan Allah.. kami redha dan kami berharap agar kami akan mengubah kehidupan keluarga kami.. :') *lap air mata* 

okeylah.. sampai itu sahaja coretan dan cotehan aku yg sering berceloteh seorng diri.. :'(
sebelum tue.. saksikan pic2 yg xberapa smart niehh.. 
ok?? chau lu.. Assalamualaikum. :*

*Syara*

kami perasan comell..

No comments: