:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

segmen:aku gila blog

Assalamualaikum..

Mempersembahkan --------->



apakah yang istemewa dalam blog aku?

Sebenarnya tiada yang istimewa sgt pasal blog nie..
bg aku sendiri, aku puas bila luah semua masalah aku 
dekat blog nie even xada siapa yg tengok *lap air mata*


dalam sehari berapakah kekerapan aku mengupdate blog?

dalam sehari tue, adalah 2,3 entry aku update..
tau kenapa?? sbb aku byk join GA dan SEGMEN..
so, byklah aku update.. bila time bz, sampai xtengok langsung blog tue.
maklumlah, kawad lagi, sekolah lagi..
Bz gilaa! mengalahkan PM kan?? hoho !

nyatakan blog aku di edit sendiri atau menggunakan khidmat orang lain?

sebelum nie aku xreti nak edit blog nie. so, header aku suruh kwn aku buat,
dia pun buat lha.. HEADER saja oke!
sampai satu tahap aku fikir nak ubah header yg sedia ada. so..
aku pun buat lah.. biasa2 ja. tp serious aku puas sgt !
 yg lain2 pun aku dah mula edit sendiri.. :)



 

2 comments:

najiahs said...

terima kasih kerana sudi joined segmn nie..:Pslm kenal

najiahs said...

tahniah..anda tersenarai sebagai pemenang.sila tntut hadiah daripada sponsor berkenaan:)