:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Aku mahu menjadi novelis !!


Assalammualaikum..

Tadi ada sorang nie follow blog aku.. lpastu aku mcm kenal2 cam tu jelah. sbb dia jadi finalis 
eBook competition 2013..nama dia M Faridzuan Majid !
kenal x??

tetiba aku terfikir... dia jadi top 10 org download manuskrip dia..
aku?? aku sbnarnya xkesah sgt laa..

nk jadi finalis pun aku xharap sgt.. sbb dia berdasarkan download.. sapa nk download novel aku?.. mmg aku xlyk lha jd novelis nie.. :'(

serious, aku xsangka boleh jd finalis.. tgk2 ada novel aku. aku terkejut laa.. tp aku pasti aku xkan menang. nk tgk satu undian pun susah !

aku redha.. aku pun tau xdak sapa nk bc benda niee.. pun aku xkesah!!

nie lha novel aku !!
tgk tajuk pun xbest kan??

xpa lha. yg penting..
aku nk mengejar cita2 aku iaitu
Novelis !!

sapa2 yg terer... mailah ajar aku..
ajari aku untuk bisa...
menjadi novelis *acehh*

okey lha.. 
kesedihan melanda !!

Ya Allah, semoga aku dapat mengejar cita2ku ini..

No comments: