:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Giveaway Camera Coins Bank by Nadnod Azizan

Assalamualaikum..



Actually, aritue pun ada masuk gak contest yg menang tabung nieh !

tapii.. hampeh !

xmenang pun..

dalam hati tue berharap sgt nk menang..

 hari-hari pergi ke pekan,
selepas kepekan bermain buaian,
hanya satu yg berkenan,
warna hijau jadi kegemaran.

nanak yg warna HIJAU ! canteekk ! ahaksss

first ! aku nie seorg yg suka menyimpan duit. kira jimat laa.

second ! aku teringin nk camera canon. tapi aku bkn org kaya nk beli smua tue..
henset canggih pun aku xpenah rasa. xpa aku sedaQ.

third ! aku xdak tabung laaa nk simpan duit aku yg belambak tue.. haha aku guna sampul raya ja nk bubuh smua duit aku tuee.. emm ! xpo laa !
xkesah pun ! aku bersyukur seadanya ...

tunggu aku keja la baru dpt beli canon kan...

abaikan tudung yg xjadik tu..

perhatikan riak wajah gadis hijau itu..

dia terlalu seronok even dia hanya memegang camera org !

dalam hatinya tersimpan seribu impian utk memiliki apa yg dipegang !

:")
kadang2 kita xdapat apa yg org dapat sbb bukan semua yg kita nk kita dapat..

ada hikmah semua tue !

bersyukurlah apa adanya ..

kadang2 kita terlalu berharap akn sesuatu yg mustahil utk digenggam.

aku hnya berpegang pada satu prinsip...

yg bulat tidak dtg bergolek,
yg pipih tidak datang melayang!