:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Miss :'(

Assalamualaikum..



Saat diri ditemani laptop..

hati mula merindui seseorang. dia yg begitu rapat dgn ku..

dia.. KAKAk.

dia dh balik matrik dh.. xpa laa nanti dia balik lagi.
tapi aku rindu dia..

xtau laa tetiba ja. 

selalu mmg aku sorang pun.

itulah keluarga.

kita akn merinduinya walupun untuk dia pergi utk seketika.

walupun sering bertelagah, bermasam muka ..

tetap dia yg kita sayang..

adik pun kalau dia menjengkelkan..kita tetap sayang dia.

kita tetap pertahankan dia.

kita tetap jaga dia..

aku mmg gadik dimata dia tapi jauh disudut hati aku..

aku rindu dia bila dia xda..

 kadang2, dlm hati akn terdetik..

 aku nk ikut kakak balik matrik.

aku nak selalu ada ngn kakak..

sbb sblum adik ke3 ngn4 lahir kami mmg rapat..

tak tau la nk cakap apa dh.

dia baik sgt, pandai, mama suka ngn dia.

dia rajin. kadangII aku nk jd mcm dia. 

yg selalu mama sokong..

tapi.. aku tetap aku..

kakak.. aku rindu hg. maafkan aku kalau aku selalu menyusahkan hg.

akusayanghg... :")
 

No comments: