:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Selamat Hari Guru..



 Assalamualaikum..



16 mei nie hari guru weyy.. tapi aku exam. 3 minggu doe.. kau adee?

Ahaks.. maybe nanti baru ada smbutan kan. So, aku nk buatlah entry awal2..

Sbb aku nie jarang skit updates pasal diri aku or pasal hidup aku..

Kebanyakkan updates pasal GA .. 

Bukan menang pun … cehh !

So, di kesempatan ini.. (acehh )..

Aku nk buat lah skit ucapan buat cikgu tersayang lagi tercinta.. 

Since aku masuk tadika sampai 16 tahun nie.. aku xpenah lupa cikgu aku..

Xkiralah cikgu tue cikgu praktikal pun..

Aku tetap ingat depa.. sampai skrng aku still lagi berhubung dgn depa.. even xselalu kan..

Tp cikgu yg paling aku best sgt time form 2 Kristal..

Masa tue best gilaaa !

Cikgu tue nama dia.. Fadhilah..

Kami panggil Fadi songsengnim..

That’s mean Cikgu Fadi.. in Korean..

Dia ajaQ English.. happening gilaa bila masuk waktu dia..

Ada ja games yg dia buat.. serious best sgt !

Yg paling aku xleh lupa pasal cikgu aku nie ialah …

Hari jadi dia sama aku doe.. 28 April..

Tahun lain2 laa..

Unbealiveble.. aku xbrapa caya laa.. Haha ..

Aku pasti ingt besday dia.. serious aku xkan penah lupa..

Aku rindu dia.. skrg dia mengajar kat Johor.. jauh kan ??

Tapi kata2 dia yg sering aku ingat ni…

“ Kamu pelajar pertama saya” dia kata kat kami semua..

Terharu gila.. 

tcher, kami xkan penah lupa tcher.. 

terima kasih atas segalanya !
 
Happy teacher’s day !

We lOve yOu.. !





memOri bersama xkan kami lupakan..

2 comments:

fadi sonsaengnim :-) said...

tq sgt2 hanis..tcher tharu hanis ingt lg kt tcher.tcher doakan hanis smoga brada di bwh redha Allah selalu,berjaya d dunia & akhirat.tq sbb still ingt tcher lg.tcher pon still ingt korg smua lg.smoga kta dpt jmpa lg msa dpan kalo berkesempatan.

Lulla's said...

jom join Contest Guruku Sayang sini . ada shawl dan top up untuk dimenangi

http://theflickerdoodles.blogspot.com/2013/05/contest-guruku-sayang-oleh-lulla-dan.html