:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Sabarlah Wahai Hati !

Assalamualaikum..
kadangII kawan yg rapat pun xdapat mentafsir apa yg ada dlm hati !


kelmarin bergaduh ngn geng.. just misunderstand (you know !)

xpa laa. pastu aku dah mintak maaf dah. dia still xmau cakap ngn aku.

thenn.. aku pun xcakap la ngn dia kan..

aku just nk bg dia masa lepaskan tensiOn dia. *maybe*

masa tuisyen add math, aku naik tingkat 4 then terjun smpai bawah !

seriOus!!

haha.. xdak laa

ingat aku gilaa ka.. 

aku nek kelas aku la.. tingkat 4 *atas skali *

aku masuk kelas, aku nangis.. 

aku cakap sorang2. just nk luahkan perasaan laa..

then sampai hari ni , dia still xnak cakap ngn aku.

xpa laa, org xmau nk p buat apa kan ??

masa BM , aku buat puisi ngan Atin  *acehh

mai la baca even xsesmart ampa yg prO kenn ??

Hati Insan

Aku sering dipinggirkan
dari kebahagiaan seorang teman
namun,
semua itu hanya dugaan 
untukku menjadi lebih matang

aku juga sering dipersalahkan
dari kekhilafan seorang kawan
namun,
semua itu hanya cabaran
untukku bangkit maju ke hadapan

hakikatnya,
itulah lumrah kehidupan
dari hati seorang insan..

hukhukk.. sedih kan ??

kesimpulannya disini *cehh *

even sometimes we quarrel each Other, just remember , friends are always be friends!
whatever you are, you are always be my friend..
ever and ever ! and please don't forget me even we never be together ..  

No comments: