:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

Segmen headerku comel

Assalamualaikum..

k l i k


simple mimple jha header niehh !

header saya ni mempunyai maksud saya seorang yang ceria pada luarannya tetapi seringkali 
menangis. saya kan sensitif ! ahakss .. tengOk kapsyen bawah header tue.

Disebalik senyuman ini terpendam seribu kedukaan. 

 betull.. aku banyak sangat masalah. kadang-kadang aku menangis sebab mengenangkan 
nasib aku yang macam nie.

dunia ini ibarat rOda. Ada naik turunnya. xsemestinya kita naik. Kadang-kadang kita teringin nak jadi 
orang lain. kita xmau jadi diri kita sebab kita banyak kekurangan.

walaupun kita banyak kekurangan, diri kita tetap yang terbaik. percayalah.
 
 ia tidak akan pernah luntur,
ia tidak akan pernah lemah,
ia tidak akan pernah hilang,
itulah SEMANGAT !