:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

fOr my belOved cOusin .. werkk !

Assalamualaikum..

nampak tinggi jha budak tue kan 


okeyy .. awal bulan 9 nie aku kena pegi Port Dickson .. *Wow*

haaa.. ternganga kau !

ada Bengkel Pembinaan Bakat Tunas Remaja..

means, kem penulisan utk bakal novelis mcm aku nie.. *insyaAllah* :')

hekhek ! peringkat kebngsaan kowt !

yg aku tension tue , aku xprepare apa pon .

sajak , puisi or even cerpen !

ha lha.. sibok dgn homework , study lg kan ..

takkpa lha.. nanti aku pandaiII lha reka skit.

but for my cerpen , aku mcm ada jha idea nk reka apa ??

aku nk cerita pasal cinta cousin kesayangan aku ahh ...

dok wat comeyy plakk ..

mesti gempakk gila ahh...

haha .. and , aku nk mintak idea cousin kesayangan aku tue for my karya ..

ada berann ?

hekhekk.. kay lha  .. thats all,
 
just for fun , sapa nyampah ... tutup mata kayy !


p/s : weyhh cousin kesayangan , puas ?? haha! sorry eakk curi gambo kau !



credit to : Muhamad Firdaus ..
 a.k.a cousin tersayang 
*nyampahh !


No comments: