:))

~In The Name Of Allah The Most Gracious, The Most Merciful~
~Assalammualaikum..~

All Praises To Allah

Assalammualaikum !

Ya Allah, dah setahun aku tak update blog. emm. Busy biasalah. Hekhek

Okay. First of all. Finally aku dah tamatkan pengajian aku dekat STPM. and i was expected that my result macam samdol sikit. Halah mau tak samdol, aku ni byk main.

Orang dok present kat depan aku kat belakng dok buat taik mata. Apalah nak jadi. Dari sem 1 sampai sem 3 tak sedaq diri lagi. Result pertengahan ngn trial jatuh pun dok main lagi. Takgune punya Hanis.

(HAHAHAHA. Marah diri sendiri nampak.)

But, sistem STPM sekarang ni lain. kalau sem 1 ampa dapat result tak cantik, ampa boleh repeat. tapi duit mau ada aa. Huhuhuh. Hat ni paling sedih nii.

Duit byk jugak lah aku labur sebab nak repeat . Sampaikan aku pinjam kat kakak. Tapi kalau ampa repeat tak usaha lebih takgune gak la kan. Standart la tu.

Masa exam week tu aku punya pulun baca buku sampai nak termuntah. Punya muak lahaii. Aku pun taktau pasaipa.

Lagi satu perangai antibody aku ni , dia akan jadi nak demam. dari PMR , SPM sampai STPM. dok reja nak demam tu lahh.

STPM sem 1 , sem 2 jadi jugak nak demam. Tak larat sampai aku tak pegang buku langsung. pastu sem 3, aku makan ubat sesiap bagi tak demam. HAHAHA. Alhamdulilah la tadak apa.

Alhamdulilah jugak berkat aku repeat 2 subjek sem 1 , 2 subjek sem 2 , result keseluruhan aku sgt aku tak percaya. Gila rahhh. Hg rasa dulu sikit punya susah aku nak dapat 3.oo ke atas. Tapi buka ja slip. Alahaiii. Gugur ayaq mata aku.

Aku terkejut sebab aku expect takkan dapat sebyk tu. Bagi aku byk laa. Ada ja yg lagi tinggi dari aku. tapi Alhamdulilah, aku syukur sgt. Nangis aku depan cikgu. :')

Pengorbanan aku dan keluarga tak sia-sia. TQ kakak sebab bagi aku pinjam duit nak repeat. sampai la tak bayaq lagi. Halal nohh. Hahaaha. muahhh.

TQ mama sebab sokong angah. Ni hadiah utk mama jugak. :) iloveyoumama








No comments: